15 lipca 2014

Pierogi z kurkami

bardzo proste, bardzo smaczne i w sezonie taki kulinarny must have. Można je jeść i prosto z wody, i smażone. W zależności, kto jak dba o linię. Przepisu na ciasto nie podam, bo każdy ma swój ulubiony i sprawdzony. Ja zrobiłam tyle ciasta, że połowę zamroziłam, co mnie zresztą ucieszyło bo mam już gotowe do pierogów z jagodami na weekend. Czyli połowa pracy mniej:)

Farsz do pierogów z kurkami

4 - 5  dużych garści kurek
250 g ricotty
świeży tymianek - ok. połowy zawartości jeśli jest w doniczce (same listki)
2 ząbki czosnku
sól, pieprz

Kurki lekko posiekać i podsmażyć  z drobno posiekanym czosnkiem. Ostudzić, wymieszać z ricottą i tymiankiem, doprawić solą i pieprzem. Świetnie smakują z kwaśną śmietaną.


4 komentarze:

  1. chcę kurki, teraaaaz :c wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie chrupiące są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam styczności z pierogami z kurkami,ale wyglądają bardzo zachęcająco;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń